Uitverkochte Nacht van Nieuwland 2016 succesvol verlopen

Op zaterdag 23 april hield ONDA haar derde Nacht van Nieuwland. Voor een uitverkochte zaal werd een programma vol muziek, show en entertainment gebracht.

Voor de pauze bracht ONDA onder andere een eerbetoon aan haar recent overleden leden Bram Knuijt en Piet Meliefste sr, respectievelijk 79 en 83 jaar lid van ONDA.

Marieke Knuijt vierde haar 12 1/2 jarig jubileum bij ONDA en kreeg daarvoor van KNMO voorzitter Carlo de Vries de versierselen opgespeld.

Dirigent Cora Dellebeke ging traditiegetrouw ook dit jaar verkleed; deze keer als clown bij het circusnummer Come follow the Band.

In de pauze werd de traditionele verloting gehouden. De lootjes gingen als warme broodjes over de toonbank.

Na de pauze verzorgde eerst Jong ONDA een optreden met bekende nummers als Frozen en James Bond. Daarna vervolgde ONDA het programma. Bijzonder trots waren we op het optreden van Leno Granata. ONDA sloot de avond af met de Nederlandse Medley waarbij het publiek uit volle borst meezong. IMG_8642IMG_8722IMG_8674IMG_8698

Voor meer foto’s: zie onze Facebookpagina (Onda Nieuwland)IMG_8730