Solistenconcert op 6 februari

Op zaterdag 6 februari 2016 houdt ONDA een solistenconcert. Het concert vindt plaats in de Hofpleinkerk in Middelburg, aanvang 19.30 uur.

ONDA heeft voor dit concert twee solisten uitgenodigd, t.w. Stefan Knuijt op tuba en Niels Meliefste op slagwerk. Het bijzondere is dat beide solisten hun muzikale carrière zijn begonnen bij ONDA.  En ondanks dat ze inmiddels allebei hun sporen in de professionele muziekwereld hebben verdiend, zijn ze nog steeds allebei lid van ONDA.

Het belooft een zeer afwisselend programma te worden, waarbij u kunt genieten van allerlei soorten muziek,solistenconcert gespeeld door ONDA al dan niet in combinatie met de solisten.

U kunt al kaarten reserveren voor dit concert. Dit kunt u doen door het sturen van een email naar reserveringenonda@hotmail.com onder vermelding van uw naam en het aantal kaarten. Kaarten kosten 5 euro per stuk.

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door Juwelier Minderhoud – Westkapelle/Arnemuiden en Herstaco Stalen Buizen – Middelburg.